.

Dare to Dream

Sunday 24 April 2011

Όνειρα...

Εκνευρίζομαι. Και εκνευρίζομαι έντονα. Όταν κάθε βλάκας ενήλικας στη "λέει" για τα όνειρα σου προσπαθώντας και καλά να σε προσγειώσει επειδή αυτός ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕ τίποτα στη ζωή του, ναι είναι εκνευριστικό

Τα όνειρα είναι για να ονειρεύεσαι. Τι εννοώ; Δεν μπορείς, δε γίνεται να βάλεις όρια στα όνειρα σου. Απλώς για ορισμένα θα προσπαθήσεις περισσότερο για να πραγματοποιηθούν και θα πραγματοποιηθούν και άλλα πάλι όχι.

"Προσγειώσου." - Παράτα με. Στην ηλικία μου, στη ΦΥΛΑΚΗ μου, το μόνο μέσω για ελευθερία, πνευματική έστω, είναι τα όνειρα και θα είναι όσο τρελά γουστάρω.

Και αυτή που ΤΟΛΜΑΝΕ να ονειρεύονται και να ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ για τα όνειρα τους, ανταμείβονται στο τέλος, οπότε το "προσγειώσου" δεν στέκει.

Μόνο τη φαντασία μου έχω και τα όνειρα μου, τίποτα άλλο. Τα υπόλοιπα μου τα πήρατε. Με χώσατε σ' ένα σχολείο... περιμένω ένα όνειρο να' ρθει και να με σώσει.


ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ.

κι ας απογοητεύτω.... τουλάχιστον θα έχω τολμήσει να ΧΑΡΩ.

No comments:

Post a Comment

Followers

ΕΓΩ

My photo
Κάθε φορά που χάνομαι μεσά στις σκέψεις τρελλένομαι... όχι πως με ενοχλεί, όχι. Απλώς στο χαρτί ΞΕΣΠΑΩ