.

Dare to Dream

Tuesday 24 May 2011

ΧΩΡΙΣ ΝΟΗΜΑ

Ξυπνάς, ο χρόνος σε πνίγει.
Το ρολόι χτυπά, τικ τοκ μέσα στα αυτιά σου, οι τοίχοι θα σε πλακώσουν!

Φεύγεις, τρέχεις μακριά από κάτι που σε στοιχειώνει
Άδικα τρέχεις φίλε, από του χρόνου τα δόντια, κανείς, ΠΟΤΕ δεν έχει γλιτώσει.

"Και τι να κάνω;" με ρωτάς απελπισμένα.
"Ζήσε." τα μάτια ανοίγεις διάπλατα και μου χαμογελάς.

Σηκώνεσαι και φεύγεις, πού πας;
Ποιος να ξέρει.

Σε ψάχνω. Τηλέφωνα, μηνύματα, δεν είσαι πουθενά.
Πού χάθηκες;

Μήνες περνάνε. Κανένα σημάδι ζωής.
Ένα γράμμα φτάνει στο σπίτι μου.
Αποστολέας : Άγνωστος.

Το ανοίγω και μέσα υπάρχει ένα σκισμένο χαρτί, μουτζουρωμένο
Δεν βγάζω πολύ καθαρά τα γράμματα αλλά τελικά καταλαβαίνω.
"Δεν αντέχω Ο χρόνος με πνίγει, με σκοτώνει. Δεν θα τον αφήσω, θα τον προλάβω. Συγγνώμη. Αντίο."

Ένα δάκρυ μου βρέχει το ήδη μουτζουρωμένο γράμμα.

Την επόμενη μέρα ξυπνάω. Ο χρόνος με πνίγει.
Το ρολόι χτυπά τικ-τοκ μέσα στα αυτιά μου, οι τοίχοι με πλακώνουν.

Φεύγω, τρέχω μακριά από κάτι που με στοιχειώνει
Άδικα τρέχω, από του χρόνου τα δόντια, κανείς, ΠΟΤΕ δεν έχει γλιτώσει.
Βλέπω ένα περαστικό. Απελπισμένη τον ρωτώ " Τι να κάνω;"
"Ζήσε." μου απαντάει και εγώ του χαμογελάω.


Πηγαίνω στο σπίτι μου, σκίζω βιαστικά ένα φύλλο χαρτί και γράφω.

<<Δεν αντέχω. Μου λείπει. Ο χρόνος με σκότωσε. Αντίο.>>

Το αφήνω πάνω στο γραφείο και πάω να βρω τον φίλο μου.

ΑΤΙΜΕ ΧΡΟΝΕ, ΠΩΣ ΠΕΤΑΣ. ΣΤΑΜΑΤΑ....

ATHENS 2011 KAI ANTE ΓΕΙΑ...

hold me closer tiny dancer !

No comments:

Post a Comment

Followers

ΕΓΩ

My photo
Κάθε φορά που χάνομαι μεσά στις σκέψεις τρελλένομαι... όχι πως με ενοχλεί, όχι. Απλώς στο χαρτί ΞΕΣΠΑΩ